2016 lapkričio 25

„MINI“ prekės ženklo vertė – didžiausias šuolis tarp premium klasės automobilių

Vertingiausių pasaulio prekės ženklų reitinge „Best Global Brands“ automobilių gamintoja „MINI“ per pastaruosius metus padarė didžiausią pažangą – jos prekės ženklo vertės prieaugis sudarė 18 proc. ir buvo didžiausias tarp visų premium segmento automobilių gamintojų. Šiuo metu „MINI“ prekės ženklas vertinamas 4,9 mlrd. JAV dolerių ir užima 88 vietą vertingiausių pasaulio prekės ženklų šimtuke.

 

Didėjančią „MINI“ prekės ženklo vertę pagrindžia ir geri pardavimų rezultatai – per aštuonis 2016 m. mėnesius visame pasaulyje parduota daugiau kaip 223 tūkst. „MINI“ modelių. Palyginti su tuo pačiu ankstesnių metų laikotarpiu, šis skaičius padidėjo 5,7 procento. Pagrindinis pardavimų augimo veiksnys – universalusis „MINI Clubman“ modelis.

 

„MINI“ prekės ženklo populiarumas nuosekliai auga ir Lietuvoje – per pirmuosius devynis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, šalyje užregistruota 7 proc. daugiau naujų „MINI“ automobilių. Šiuos automobilius dažniausiai renkasi jauni profesionalai, vertinantys „MINI“ prekės ženklo atspindimą dinamišką ir stilingą gyvenimo būdą“, – sako „Modus Group“ atstovas, BMW ir „MINI“ prekės ženklų vadovas Lietuvoje Aurimas Tamašauskas.

 

Prie išaugusios „MINI“ prekės ženklo vertės prisidėjo praėjusiais metais išgryninta rinkodaros strategija, akcentuojanti patrauklų dizainą, autentišką vertę ir vartotoją įkvepiančias emocijas. Remiantis šia strategija „MINI“ savo komunikacijoje atsisakė perteklinio turinio ir pastangas sukoncentravo į kelias pagrindines žinutes prekės ženklo gerbėjams.

 

„MINI“ prekės ženklas siekia atspindėti miestietišką gyvenimo ritmą, o šią filosofiją geriausiai perteikia šią vasarą pristatytas koncepcinis automobilis „MINI VISION NEXT 100“. Pagrindinė šio koncepcinio modelio idėja – užtikrinti suasmenintą kelionę ir dar geriau prisitaikyti prie kiekvieno naudotojo poreikių.

 

Be to, „MINI“ neapsiriboja tik automobiliais, šis prekės ženklas investuoja į kitas perspektyvias sritis. Šių metų pabaigoje Niujorke, JAV duris atvers naujas dizaino centras „A/D/O“, kurio atsiradimą inicijavo „MINI“. Šis prekės ženklas taip pat prisideda prie verslo akceleratoriaus „URBA-X“, investuojančio į verslo idėjas, kuriomis siekiama pagerinti gyvenimą urbanizuotose vietovėse.

 

Agentūros „Interbrand“ sudaromas pasaulinis prekės ženklų reitingas „Best Global Brands“ skelbiamas septynioliktą kartą. Per 2015 m. vidutinė šimto vertingiausių pasaulio prekės ženklų vertė padidėjo 4,8 procento.

 

Tarptautinei įmonių grupei „Modus Group“ priklausanti bendrovė „Krasta Auto“ yra oficiali BMW ir „MINI“ atstovė Lietuvoje. Įmonė užsiima naujų ir naudotų BMW ir „MINI“ automobilių, motociklų prekyba bei teikia visas techninio aptarnavimo paslaugas ir turi oficialias atstovybes bei techninio aptarnavimo servisų tinklą Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje.

 

Kitos naujienos

2016 lapkričio 17 Pirmasis „MINI“ hibridas – „MINI Cooper S E Countryman ALL4“

Kartu su naująja antros kartos „MINI Countryman“ serija debiutuoja pirmasis hibridinis šios markės automobilis „MINI Cooper S E Countryman ALL4“. Tai bus galingiausias serijos modelis, išsiskiriantis itin mažomis degalų sąnaudomis ir pritaikomumu skirtingiems keliavimo poreikiams. Oficialus naujos kartos „MINI Countryman“ modelių debiutas planuojamas Los Andželo automobilių parodoje, kuri įvyks šių metų antroje lapkričio pusėje. Naujajame […]

Plačiau
2016 kovo 8 Naują šimtmetį BMW koncernas pradeda pristatydamas futuristinį automobilį

Šiandien, žymėdamas šimtuosius savo įkūrimo metus, BMW koncernas pristatė futuristinį automobilį „BMW VISION NEXT 100“. Šventinio renginio Miunchene, Vokietijoje metu pirmą kartą viešai pademonstruotas prototipas perteikia BMW koncerno ateities kryptį – pasiūlyti aukščiausio lygio vairavimo patirtį ir mobilumo paslaugas, kurie atitiktų kintančius vartotojų poreikius. „BMW grupėje mes visada ieškome geriausio sprendimo. Tai mūsų DNR dalis, […]

Plačiau