Gerbiami Klientai,

Pastaruoju metu pasaulis labai stipriai pasikeitė. Mums šioje sudėtingoje situacijoje svarbu pasirūpinti tiek mūsų klientais ir atstovybėmis, tiek mūsų darbuotojais.

Dalinamės informaciją apie mūsų atstovybių darbą šiuo laikotarpiu:

  • Naujų automobilių salonas dirba ir teikia konsultacijas telefonu bei el. paštu. Taip pat siunčiame klientams pasiūlymus elektroniniu paštu. Atstovybių darbo laikus ir kontaktus rasite apačioje.
  • Reaguodami į situaciją įdiegėme saugią galimybę virtualiam klientų bendravimui su automobilių vadybininkais vaizdo skambučiais. Daugiau informacijos rasite paspaudę čia.
  • Lizingo ir draudimo klausimais taip pat dirbame nuotoliniu būdu. Galime sudaryti sutartis nuotoliniu būdu ir pasirašyti naudojantis elektroniniu parašu.
  • Taip pat perduodame klientams jų įsigytus automobilius bekontakčiu būdu. T.y. atidavimas vykdomas lauke, priėmimo perdavimo aktas pasirašomas klientui ir pardavimo vadybininkui nesant toje pačioje patalpoje tuo pačiu metu. Pardavimo vadybininkas visų automobilio funkcijų pristatymą atlieka telefonu.
  • Bandomuosius važiavimus galėsime atlikti tik pasibaigus karantinui.

Servisui:

  • Klientai servise gali apsilankyti ir atlikti remonto ar priežiūros darbus.
  • Visi klientai priimami bekontakčiu būdu. T.y. klientas atvykęs į servisą palieka automobilio raktelius specialioje dėžutėje bei paskambina telefonu serviso konsultantui, kuriam suteikia informaciją apie automobilio gedimus ar būklę, taip pat išsiunčiame ir gedimų video.
  • Automobilį suremontavus – jis taip pat perduodamas klientui bekontakčiu būdu.

Šiuo sudėtingu laikotarpiu mes esame kartu – kartu jį ir įveiksime. Linkime Jums visiems sveikatos! 

Saugokime save ir vieni kitus!