Vokietijos koncerno BMW sportiškų M automobilių padalinys, pristatė galingiausią modelį – „BMW M5 CS“. Šis išskirtinai galingas automobilis bus išleistas ribotu tiražu. Naujasis penktukas išplės CS modelių, tarp kurių – neseniai debiutavę „BMW M3 CS“, „BMW M4 CS“ ir „BMW M2 CS“ – gamą.

„Prie „BMW M“ modelių pridedamos CS raidės reiškia „Club Sport“ ir žymi dar didesnį automobilio sportiškumą. Toks ženklinimas koncerno naudojamas jau beveik 50 metų, kai 8-tajame praėjusio amžiaus dešimtmetyje debiutavo „BMW 3.0 CS“. Naujasis „BMW M5 CS“ neabejotinai taps CS modelių flagmanu, nes pasižymės ne tik geriausiomis dinamiškumo savybėmis, bet ir išskirtinėmis, prabangiomis dizaino detalėmis“, – sakė BMW prekės ženklo vadovas Lietuvoje Martynas Daujotas.

Istoriškai galingiausiu M serijos automobiliu „BMW M5 CS“ vadinamas dėl jame montuojamo 4,4 litro darbinio tūrio V8 variklio, išvystančio net 467 kW / 635 AG galią. Nuo 0 iki 100 km/val. greičio „BMW M5 CS“ įsibėgės per 3 sek., o nuo 0 iki 200 km/val. – per 10,3 sekundės. Didžiausias išvystomas greitis bus ribojamas elektroniniu būdu iki 305 km/val.

Pasiekti tokius parametrus BMW inžinieriams padėjo ir sumažintas automobilio svoris. Konstrukcijoje ir apdailoje naudojamos lengvesnės medžiagos, dėl kurių automobilis net 70 kg lengvesnis už „BMW M5 Competition“ modelį. Mažesniam automobilio svoriui pritaikyta ir važiuoklė – pakoreguotos priekinės ir galinės ašies spyruoklės ir patobulinta amortizatorių sistema.

Jau standartinėje įrangoje naujasis modelis turės aštuonių laipsnių „M Steptronic“ pavarų dėžę su „Drivelogic“ funkcija, kuri leidžia parinkti skirtingiems važiavimo režimams tinkamesnius algoritmus ir perjungti pavaras akimirksniu. Standartiškai bus diegiama ir išmani visų varomų ratų sistema „M xDrive“, kurią bus galima perjungti į 2W rėžimą – tuomet automobilis bus varomas tik galiniais ratais.

„BMW M5 CS“ yra pritaikytas keturiems asmenims. Priekyje vairuotojui ir keleiviui sumontuotos sportinės, iš anglies pluošto gaminamos „M Carbon“ sėdynės. Įdomi dizaino detalė –integruotuose galvos atlošuose įdėtas šviečiantis M5 logotipas ir legendinės Niurburgringo lenktynių trasos kontūrai. Keleiviams gale taip pat įrengtos individualios sėdynės. Vairą dengia „M Alcantara“ oda, o kaip ir dera sportiniame automobilyje, tiesią vairo poziciją nurodys ant jo esantis raudonas brūkšnys.

Išorėje sportinį „BMW M5 CS“ charakterį išduoda ne tik ant priekinių grotelių ar šonuose esančios „M5 CS“ raidės, bet ir išskirtinės dizaino ar funkcinės detalės: iš anglies pluošto sustiprinto plastiko pagamintos ventiliacinės angos, galinis spoileris, veidrodėlių elementai ar priekinio spoilerio apačia. Į akis krenta priekiniuose lazeriniuose žibintuose esančios L formos juostos, kurios šviečia ne balkšva spalva, kaip įprasta, o geltona. Automobilio gale „BMW M5 CS“ išmetimo sistema išsišakoja į keturis vamzdžius, kurių antgaliai – iš nerūdijančio plieno, o iš šono sunku nepastebėti „M Carbon“ keraminių stabdžių su raudonos arba aukso spalvos (pasirenkama papildomai) elementais.

Pirmieji „BMW M5 CS“ modeliai pasaulinėje rinkoje pasirodys 2021 metų pavasarį. Oficiali BMW atstovė Lietuvoje „Krasta Auto“ skelbia, kad šio modelio kaina prasideda nuo 175 850 eurų.

Kitos Krasta Auto naujienos