„BMW X4“ 2014-aisiais pademonstravo, kad vidutinio dydžio automobilių rinkoje dar yra neužpildytų nišų. Pirmasis pasaulyje „Sports Activity Coupe“ segmento atstovas yra stulbinamos sėkmės pavyzdys, kuriuo vėlesniais metais pasekė ne vienas konkurentas. Kovo 8-18 dienomis vyksiančioje Ženevos automobilių parodoje BMW atvers kitą istorijos puslapį ir pristatys naująjį „X4“, kuris sutvirtins pirmtako pozicijas jauname, tačiau labai konkurencingame segmente.

Visame pasaulyje buvo parduota apie 200 000 pirmosios kartos „BMW X4“ modelių, ypatingai populiarūs jie buvo Baltijos šalyse. Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje jų buvo parduota apie 500 – tai 11 procentų nuo visų BMW pardavimų šiose valstybėse.

„Naujasis sportiškas kupė „BMW X4“ pateikia tobulą individualumo, dinamikos ir inovatyvumo kokteilį, kurį ypač mėgsta lietuviai. Atletiškų kėbulo formų visureigis nesunkiai rado savo vietą tankioje automobilių rinkoje bei tapo ne tik naujo segmento pradininku, bet ir ilgamečiu lyderiu. Tikime, kad naujoji „X4“ karta su „BMW M Performance“ modeliais bei kitomis inovacijomis lyderystę įtvirtins dar labiau“, – teigia BMW prekės ženklo vadovas Lietuvoje Martynas Daujotas.

Automobilis pirkėjus Lietuvoje pasieks šių metų liepą, jo kaina prasidės nuo 49 250 EUR.

Daugiau erdvės visiems

„BMW X“ modelių šeimoje „X4“ atlieka akį traukiančio atleto vaidmenį, o išryškintos naujojo modelio linijos dar labiau pabrėžia jo dinamiškumą. „X4“ dalijasi ta pačia platforma su naujuoju „X3“, tačiau yra skirtas azartiškesniems ir sportiškumą labiau vertinantiems vairuotojams.

Visureigis, lyginant su pirmtaku, padidėjo: kėbulo ilgis išaugo iki 4 752 mm (+81 mm), ratų bazė – iki 2 864 mm (+54 mm), o plotis – iki 1 918 mm (+37 mm). Priekyje atpažįstamos firminės dvigubos „BMW“ radiatoriaus grotelės, o LED kartu su rūko žibintais pabrėžia, kad tai – „X“ šeimos atstovas. Automobilio stogo linija tapo žemesnė (-3 mm), taip dar labiau pabrėžiant „X4“ kupė linijas ir dinamiškumą.

Dėl padidėjusios ratų bazės pastebimai išaugo erdvė salone esantiems žmonėms – tą lengvai pajus sėdintys ant galinės sėdynes. Bagažo skyriaus talpa liko tokia pati, kaip ir ankstesniojo „X4“ (F26) – 525 l. Įvairių gabaritų krovinius sutalpinti bus paprasčiau, nes galinė sėdynė dalijama į tris atsilenkiančias dalis proporcijomis 40:20:40. Visos jos gali būti nulenktos naudojant bagažinėje esančius mygtukus, tuomet krovinių skyriaus talpa išauga iki 1430 l.

Galinėje „X4“ dalyje pastebimi L formos LED žibintai, o du išmetimo vamzdžiai bus montuojami su visais varikliais. Taip pat standartinėje įrangoje bus montuojamas automatiškai pasikeliantis bagažinės dangtis.

„X4“ bus galima individualizuoti pasirenkant „xLine“, „M Sport“ bei „M Sport X“ paketus, o išskirtinės „BMW Individual“ detalės šiame visureigyje bus siūlomos pirmą kartą.

Galingi varikliai ir sportiškumas

Naujajame „BMW X4“ bus montuojama plati benzininių ir dyzelinių variklių gama. Prekybos modeliu pradžioje balandžio mėnesį pirkėjai galės rinktis iš dviejų benzininių („xDrive 20i“ su 184 AG arba „xDrive 30i“ su 252 AG) bei dviejų dyzelinių („xDrive 20d“ su 190 AG arba „M40d“ su 326 AG) variklių, o nuo rugpjūčio pasirinkimo galimybes padidins „M40i“ (360 AG) bei „xDrive 30d“ modifikacijos (265 AG).

Visi „X4“ modeliai jau standartinėje įrangoje turės aštuonių laipsnių automatinę „Steptronic“ pavarų dėžę su perjungimo svirtelėmis už vairo bei „BMW xDrive“ visų varančių ratų sistemą.

Šešis cilindrus turintys benzininis ir dyzelinis „M Performance“ modeliai bus labai greiti. „BMW X4 M40i“ iki 100 km/val. įsibėgės per 4,8 sek., o „M40d“ – per 4,9 sek. „M Performance“ modeliuose bus montuojami ne tik galingi varikliai, bet ir speciali pakaba bei diferencialas, užtikrinantis maksimalų galios perdavimą daugiausia sukibimo turintiems ratams.

Puikūs varikliai – dar ne viskas. Automobilio sportiškumą lemia ne tik galia, bet ir valdymo savybės – čia „BMW X4“ yra tvirtas lyderis.

Visureigio masę galima apibūdinti trimis penkiasdešimtukais, kurie užtikrina itin sportiškas bei tikslias valdymo savybes. Pirmasis – tai dėl „BMW EfficientLightweight“ technologijų 50 kg sumažėjęs visureigio svoris bei pažemintas jo masės centras. Likusieji – idealus 50/50 svorio paskirstymas, pasiekiamas retame sportiškame automobilyje.

Tarsi to sportiškumui įrodyti būtų negana, „BMW X4“ gali pasigirti geriausiu klasėje aerodinaminio pasipriešinimo koeficientu – 0,30 Cd. Tai užtikrina ne tik degalų ekonomiją, bet ir spartesnį įsibėgėjimą.

Naujausios BMW technologijos

„BMW X4“ papildomos įrangos sąrašas gerokai papilnėjo. Joje yra funkcijų valdymas gestais, patobulintas balso atpažinimas, projekcinis ekranas ant priekinio stiklo „BMW Head-Up Display“.

„Driving Assistance Plus“ įrangos pakete yra naujos kartos aktyvi kruizo kontrolė su pagalba eismo spūstyse, kontroliuojanti automobilio judėjimą nedideliu greičiu be vairuotojo įsikišimo. „Parking Assistant Plus“ padės statant automobilį į stovėjimo vietą – ji gali projektuoti panoraminį bei erdvinį vaizdą iš viršaus.

Atsinaujino ir automobilio raktelis – naujasis X4 savininkus pasieks kartu su išmaniuoju rakteliu, su įmontuotu spalvotu LCD ekranu. Be pagrindinių atrakinimo ir užrakinimo funkcijų juo galima valdyti ir daugelį kitų.

Naujasis modelis standartiškai turės LED galinius žibintus, o priekyje – LED dienos ir trumpųjų bei ilgųjų šviesų žibintus.

Kitos BMW naujienos